En Helt Vanlig Dag..

1kommentarer

absolut ingenting har hänt idag... varit billös, så man har ju inte kunnat ta sig någonstans på sin lediga dag... (är på lagning) å den pick up:en har ju ola.. jobbar ju..
så idag har jag städat,tvättat å suttit vid datorn å letat julklappar... :) tror jag hittat till brodern,mamma å kanske pappa... pappas klapp e svårast... hehe...
å så är det sweetie med som man ska köpa något till... har mina funderingar om vad de kan vara, men inte riktgit 100% än. sitter å tänker som så att "det finns säkert bättre" .. :D

image53

å i lördags var det ju julbord med mitt jobb, jag å ola gick ju dit... hamna givetvis mittemot chefen å hans tjej.... var jobbigt å sånt i början, lite stelt å så, men sen efter lite dricka så blev de bättre. å å my lord, blev rätt på lyset , när man har tråkigt e de tyvärr så att man dricker deståmera... suck. men ja kan ju säga att jag var iaf inte ensam om å dricka... :)
å om man summerar de hela så var det :
helt ok!

usch,
känner mig alldeles förslappad. inte tränat sen i torsdags förra veckan *not gootd* ska ta ett lång pass på gymmet imorgon, annars så får man ju aldrig den sexiga 2008 beach bodyn! :)

darligen kom hem precis...å jag fick en present *happy* älskar å få saker, stora som små... vet ni vd jag fick? en bok om katter. han vet ju hur mkt jag älskar de dära djuren, är väldigt facinerad av dem, deras smidighet, personligheterna å så.... så nu ska jag läsa 101 kattfrågor :)

image54  <--- boken jag fick i present!

å snart,tack vare paula har jag britneys album hemma , som heter "blackout". najs. se om den e bra!!

1 kommentarer

Maria

10 Dec 2007 19:36

Tjoho.
Kan inte du lägga över skivan i delade mappen på msn sen darling? ;-)Nu har jag och Kinga boxats =)
Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej