Kallt..

1kommentarer

jisses, vad jag fryser. fattar inte varför, men av någon anledning e jag het kall om fingrarna.. å ändå har vi det rätt varmt här inne. kanske har jag sutti ner för länge... ?

var inne i stan idag.. köpte presentkort till olas kusiner... å så passade jag på å kolla lite i affärerna. så sugen på å införskaffa mig något fint å ha på mig den 25:e då det blir utgång..hehe..hann inte kolla runt som jag ville, cyklade lite sent hemifrån så ola skulle plocka upp mig när han slutat jobba... *oops* :D  blir antaglien vip:en då iaf..  woohoo. alltid skoj å träffa mina älskade vänner ;) å cat kommer hem med, ska hämta henne på flygplatsen på lördag.... !

 


1 kommentarer

Becka

19 Dec 2007 21:46

snygg bild du har på din banner....(katten är jättesöt!)

Kommentera

Publiceras ej