Tidigt en Torsdag Morgon...

1kommentarer

jag är såå trött. försöker få ner frukost, lite segt, men måste, annars dör man typ av hunger när man ska jobba....
idag är det heldag. 08.30-18.30. hatar torsdagen ,men å andra sidan är det snart helg. jobbar dock lördga till 18, men sen så är jag äntligen ledig lite... :)

känner att jag har lite ont i axlarna... tränade dem igår, å hoppas på att det är träningsvärk, även fast jag typ alltid har ont i dem....
körde lite styrka innan jag skulle jobba igår, mage,rygg, axlar,rumpa fick sig en genomkörare!
(armar å ben tog jag ju i tisdags..... :) ) å step-pass med sen på kvällen. svettigt värre! men skönt sen när man var klar!
trodde älskligen skulle vara hemma när jag sluta, men han var hos mats... hämta han där, å sen dra hem, göra gratängen jag förberett på förmiddagen, å kassler till det. så med andra ord käkade jag inte förrän 22.00. bättre sent än aldrig. resten åkte ner i frysen, å lite i dagens matlåda ;) 

Iochmed att jag inte har en bil idag ska ju upp till irene,(olas mamma) efter jobbet, så fick ola ta den...å hur jag kommer till jobbet...? jag får snällt cykla. så snacka om att jag kommer bli pigg!! :D

image55 
*nanig* :D

1 kommentarer

cat

13 Dec 2007 08:39

ahh men godmorgon på dig! du börja jobba för 8
in sen. jag kom till skolan 7 idag... skulle se lucia-tåget! det dummaste jag gjort... e så trööööött!!!

Kommentera

Publiceras ej