Ääääntligen Hemma!

1kommentarer

denna dagen har bara sprungit iväg! stressat hela dagen på jobbet, varit jättemycket å göra. konstigt Iom att Coop öppnade sin nya i strömma. trodde ju alla skulle dit... men så var det inte... haha, men de beror nog på att det var värsta kaoset på parkeringen till deras affär. folk orka väl inte vänta.. å sen så hade visst brandlarmet gått ine i butiken med. alla fick gå ut. HAHA. taskigt läge :D å så var de visst långöppet  i vissa buutike å de drar väl lite folk. så dagen har varit väldigt stressig, men skönt , för ibland e de nästan för lugnt....- att man aldrig e nöjd ;)

å igår hände en väldigt konstig grej...egentligen är den kanske inte så konstig. ska köra hem efter min runda på stan, då jag inhandlat lite julmys,typ ljus,dukar,blommor. å en sväng in i djuraffären,kattmat 7,5 kg å kattsand
(dyrt där inne med mat å sand, rena förmögenhet för detta,men värt de :D) å en bil står framför mig, å de e grön pil så man kan köra.(ni vet två ljus bredvid,den ena lite "mindre m pil" å den andre normal..?) men han flyttar inte på sig. jag tutar.å tutar igen.å då Äntligen. *irriterande* så skulle jag bara in å köpa en korv m bröd på statoil (inte bra mat,men stressad innan jag skulle jobba å sånt...!!) så skulle jag precis hoppa in i bilen när det kommer fram en man, å de e samma som jag tutade på!! med image47sedel... å frågar (på engelska,han var utlänning) om jag kan hjälpa han å tanka.,... höh? va? - blir duktigt förvänad om man säger så! men visst,sure, å så frågar jag- vilken bensin till bilen, 95,97 eller 98 oktan? han bara rycker på axlarna, så jag frågar igen, å samma reaktion igen,. suck. ..
hans fru och dotter sitter i bilen å bara väntar.... så säger han : 200 ... så jag sätter igång å tankar(tar 95:an)... medan jag tankar och käkar min korv tänker jag att han måste tro att jag jobbar på statoil.... eller att han aldrig sett e tankstation...(?) går in å betalar, å jag kan inte låta bli å skratta lite åt situationen..ger han pengarna. han ser faktiskt rätt tacksam ut.. så jag såg det som (går)dagens goda gärning...

å idag provade jag ju motivamuskel(typ som bodypump). jisses. de var jobbigt! :D men de ska väl kännas att man lever, hihi. :D

fredag imorgon. ska bli skönt kan jag säga.. jobbar dock hela dagen, å sen några timmar på lördag (7-11,dögott)
sweetien kommer hem imorgon kväll med!! miss him alot nu,tänk att vi varit ifrån varandra en hel vecka. sover inte lika gott ensam... saknar ju någon å värma fossingarna hos! :P

nu e de snart traveler. näst sista avsnittet..! tror jag ska poppa lite popcorn å ha till... fastän de att jag precis ätit lite krongryn, en shake å en macka med leverpastej å gurka på..,hihi.vrålhungrig,inte ätit sen 13.00 idag så...jädra jobb man har. aldrig raster som man ska...får en timme mellan 13-14 sen jobbar jag till 18.30 å har jag tur kanske jag får fika på morgonenm annars e den timmen all rast jag har på 10 timmar. pust.

ciao bella.!!

1 kommentarer

cat

30 Nov 2007 08:16

konstig männska som ber om hjälp för att tanka hihi .... =) men du... du vet den där ordförände posten..fick den =) ska bli skoj, börjar 1 Januari =)

Kommentera

Publiceras ej