*GÄÄÄSP*

1kommentarer

åh fy. vad jag är trött idag .... ska snart börja jobba, så inget val mer än å stiga upp ur den varma sköna sängen.
jobbar halv 9- halv 7. hela dagen med andra ord.

var på stan igår med ju....ville verkligen köpa en ny topp, men hittade inte en enda som jag verkligen tyckte sådär jättemycket om,ni vet...  så det blev en handväska ( välbehövlig,den andra var alldeles för liten ! ) en svart historia..å så köpte jag ett par sockar med... sen var det bara hem å byta om å köra till jobbet.
passade på att köra lite  styrketräning igår med, ( armar,ben,rygg,mage ) var SÅ längesen jag gjorde det. var riktigt roligt!  kände dock att jag tappat endel, så de blir å träna,träna,träna upp det igen... :) funderar på å börja med kosttillskott.. men vet inte vilket. man vill ju förbränna fett,men ändå ha lite muskler....hmm... svårt de där. en hel djungel....!
ska dricka mitt te nu.

1 kommentarer

Maria

01 Nov 2007 17:11

Jag rekommenderar ju Herbalife ;-)

Kommentera

Publiceras ej