lilla räkan...

1kommentarer

uppenbarligen är det jag. kom lite,lite sent till jobbet.. så ser ulla (arb.kamrat) att jag kommer å säger: jag undrade precis var den lilla räkan tagit  vägen... hihi...
jobbat å stått i idag med. varit rätt lugnt ändå...

å faaaen va de ska bli najs i helgen. :D längesen att vi var här hos mig å festa lite... blir jag å nårra tjejer till, lär ju bli massa skitsnack (säg den gången de inte blir det ;) )

tränade igår med,blev benen (framsida/baksida lår,vader) rumpan å så lite armar... men idag har jag bara vilat. skönt de...
å i tisdags var det som vanligt step å yoga.. :)
hämtade paket från hm som kom med, en jättesnygg lång,bredrandig lila tröja,
 
å två pack toppar, en vit å en grå/svartprickig..ha när jag tränar var de tänkt... sen hade jag beställt en turkos 3/4-ärm topp, men de var slutsåld... :(
 fick den nya hm katalogen igår med. man vill ju inte alls beställa!! :D

1 kommentarer

cat

15 Nov 2007 22:32

hihi det var skoj.. jag skulle sjunga för dig juh! ta och mig nån dag då! japp inflyttningsfest på lördag =)

puss å kram
önskar du var här då =/

Kommentera

Publiceras ej