Lördags förmiddag.,

1kommentarer

.. hunnit med endel idag faktiskt. varit på gymmet.ränade styrka,ben,rygg å mage å bröst.
dammsugit hela huset å nu tittar jag på reprisen på EMA-awards å väntar på att mamma å pappa ska komma...ti
inte träffat dem på länge faktiskt.... mamma var ju i ullared för ett tag sen. köpte sockar till mig :P (behövs!)
ola är ju iväg och jobbar så.. han skulle hjälpa en kompis med något, minns inte , men tror de skulle gräva...

maria bjöd på mat igår, så när jag åkte hem till henne var maten typ klar (LYX!) blev potatissoppa (helt ok,aldrig käkat de innan, gott!) å så pannkakor, som jag bara älskar.

image37 (bilen är från tasteline.se)

sen kolla vi på criminal minds.... alltid lika spännande. igår var värsta "saw" temat! å sen blev det att jag  hämta mat till killarna som var hemma hos oss..skulle ju tvunget ha kebab..suck...

1 kommentarer

cat

03 Nov 2007 19:38

faan så gott det lät med potatissoppa... =) hihi sitter här hemma å pluggar, jocke ska laga mat nu... ikväll blir det älgskav med potatismos =) miiiiss you

Kommentera

Publiceras ej