LovelyStar is Speaking :)

0kommentarer

när jag var ute i helgen så gick mitt visa-kort sönder. suck. hade det i fickan, skulle böja mer ner av någon anledning, å så vips, knäpper det till i fickan, å så är kortet brutet på mitten. in på banken å skaffa nytt, tar några dagar innan jag har det hemma. my god, hur ska jag klara mig? tog ju iof ut lite pengar, men ändå. tycker inte om å ha kontanter på mig...! 

har fortfarande lite träningsvärk sen lördagens styrkepass. var ju så längesen man körde, men samtidigt vet man ju att man faktiskt har muskler :) tränat box med maria med. roligt! var så längesen man gjorde det...

idag har jag varit ledig. passat på å tvätta, å så har jag lagat fläskpannkaka. mums! var så längesen man åt det, vet att det inte är det nyttigaste, men ibland kan man gott äta det, tycker jag!

Kommentera

Publiceras ej