MysKväll

1kommentarer

igår var det först meningen att jag skulle tatt mig in till stan... men sen orkade jag bara inte...
(sorry lina å kinga, men vi ses ju nästa helg, å då jädra!) så jag o darlingen körde å köpte massa gottis... chips. med dip å godis..så det blev det ett glas vin eller två...vi plockade undan här hemma å tände massa ljus så det blev mysig stämning här. bara tog det luuugnt,myste å  kollade på Starsky & Hutch med. Snoop e ju så skön i den... :D

körde snabbt konditionspass i fredags med. 40 minuters jogging... svettigt! skulle tatt styrka med, men var alldeles trött efter lång arbetsdag å stress...

idag ska man jobba igen, de där 3 värdelösa timmarna jag har en gång i månaden,från 15-18. suck. men det är ju någon timme tills dess..

1 kommentarer

Maria

11 Nov 2007 12:43

Najs med myskväll =)

Kommentera

Publiceras ej