God Morgon, God Morgon!

0kommentarer


har precis avslutat frukosten, bestående av lite fil å banan å en MASSA kanel... :) å lite lite honung. försöker sluta med vanligt socker, känner att jag äter på tog för mycket av det. inte så lätt dock, men ska verkligen ta å försöka...

var på mässa igår, som maria å hennes kompis ordnat. det var representanter från herbalife,oriflame och partylite (?) bla. som var där.... slutade med att jag köpte en ansiktsskrubb från oriflame, och blir väl inte mindre när hon jag snacka med ringer nästa vecka å kollar om jag ska ha något mera.... hehe....
och överralt var det godis. å, inte lätt å bara ignorera... blev någon itsybitsy liten bit in i munnen... :P

ska in till stan nu en runda. träna lite styrka å sen ska jag titta runt i affärerna som finns, se om det finns någonting man fastnar lite extra för, så man kan andvända pengen man fick av my love....!
( känner jag mig själv rätt blir detta inte så svårt!!..hahahah :D )
å sen blir det jobba kl. 14.00.

ciao!

Kommentera

Publiceras ej