Itchin'...

0kommentarer

hela natten har det bara krypit i kropppen. inte sovit vidare gott.... undrar om jag e allergisk mot något? inte första gången de e såhär, men denna gången var det värre än någonsin. känns som om det är något som kryper å biter på en,smått,smått...fick upp å ta en varm dusch å försöka varva ner... tog en halv av de där starka taletterna jag har, sen sov jag gott.... men det kryper i kroppen nu med. fattar inte. vet att de inte är att jag har torr hud, smörjt mig å så, men de bara kliar på ändå...suck..

såg ännu en film igår, en som hette Next      image27

Chris Johnsson (nicholas cage) kan se 2 minuter in i framtiden. I sina unga dagar blev han utsatt för olika medicinska undersökningar,som tog hårt på honom. nu lever han ett undangömt liv,och försörjer sig på att vara magiker. Los Angeles hotas av ett kärnvapenattack, och Chris talang har inte gått obemärkt förbi, så FBI vil ha hans hjälp för att stoppa terroristerna,innan det är för sent...

Filmen får: CCCc ~först var den bra,spännande, men som vanligt kan amerikanska filmer flippa ut lite, kändes lite overkligt i slutet.... men helt klart sevärd!

ska ge min älskling lite uppmärksamhet nu,innan jag börjar jobba.
 
PUSS!

Kommentera

Publiceras ej