Min Ola!

1kommentarer

Idag har jag kommit på att jag älskar min ola mest av allt på hela jorden..
och om han någongång skulle lämna mig skulle jag bli helt förstörd.
han är mitt allt. ................. nej nu skrev jag fel, jag menar ju givetvis att jag älskar min ola mest av allt i hela universum!.... <3

jobbar å sliter som vanligt.... ugh, det är så boooring... men de e la bara å bita ihop.

å håret da? ja de känns verkligen knasigt å ha så här kort. ALDRIG haft de såhär. jag vet inte hur jag ska förklara hur det ser ut heller, det är lixom kortare bak än fram,de kortaste slutar precis vid nacken å det som är längst ,det där framme är så det snuddar halsen... å så blev det en liten lugg med... får väl be maria ta lite pics på lördag(party party !!), så jag kan visa er alla... :) älsklingen säger att det är fint iaf..säger han de för å vara snaäll ?? hahaa.. ..


vill verkligen ha en digitalkamera...spanat in en från Sony (DST-T70)  kan den vara något?
den är ju inte billig, men sååå fin... typ 2200:- (utan porto)

jaha. nu sitter det en liten svart kise som bar SKA KELA.. sitter typ på mina händer..! lilla Neo... å oscar har inte kommit hem ännu..vi vet ite var han är. letat i skogen utan svar...är så orolig....

1 kommentarer

cat

19 Oct 2007 19:09

hmmm rekommenderar Canon väldigt starkt till kompakt kamrea... ;)

Kommentera

Publiceras ej