Måndag Igen!

2kommentarer


tycker om att vara ledig måndagar, då hinner man med lite saker å ting.
kör en maria, och här kommer en lista på allt jobbigt man ska göra!

Tvätta

Äta Frukost

Dammsuga

In till Stan på ärende

Väl hemma igen ska man torka Badrumsgolvet (blev även köksgolvet,katten spytt.Äckligt!)

♣ Rensa ogräs?

♣ Åka till Karlskrona på M.K Möte

♣ Läsa i boken "I denna Ljuva Sommartid" och lite i "Handbok.. för Tankspridda"

♣ Leta efter en bra Portugesisk låt med  text

♣ Vila


den där boken för tankspridda köpte jag för längesen, handlar om hur man (som jag), är tankspridd, att man glömmer saker man ska göra, glömmer nycklarna i dörren å sånt annat pinsamt =)  å det har hänt ett antal ggr kan jag säga. livsfarligt ju. kommer det någon kan de ju bara gå in å ta allt de vill ha, försäkringen skulle aldrig gälla....

Fy vilken lång lista det blev. har inte lust till nånting på den. huvudet är segt och känns som om en förkylning är på gång med. blääää för det..

ska försöka få ner lite frukost, är inte sugen alls, men vet att jag måste.



/chrisse ♥                                  image237

 

2 kommentarer

Maria

14 Apr 2008 11:13

haha, den där handboken kanske jag med kan behöva läsa i ;-)

Maria

14 Apr 2008 15:52

Går ju framåt med listan =D

Kommentera

Publiceras ej