Motorcykeltur i Vårvädret.

1kommentarer



vilket fint väder det har varit idag. men man har ju inte fått njuta helt av den, tyvärr, jobbat till 15.00.
men efter det stack vi (jag,sweetie,maria å hennes andra "sämre" hälft ;) ) en runda. vi bestämde oss för att köra ner mot skaoune(skåne)-aouhus(åhus) =)  verkligen fint därborta, med havet och allt. mysig liten stad. tycker att det är skönt å åka hoj, men när man börja fryyysa så är det så tråkigt. frös sjukt mycket på hemvägen. så när vi äntligen kom hem hoppade jag in i duschen,för att försöka tina upp en aning...
fungerade inte så bra, men sweetie var så snäll å hade gjort varm oboy till mig, tagit fram värmedynan och stoppade ner mig i soffan med filt å så dynan. så nu är man nästan 100% återställd =)

snart kommer M & B igen... med lite köpamat. gott!! blev en onyttig (men ååå så god!) capricciosa till mig. =)

nu kom dom! weei.

puss

1 kommentarer

Maria

21 Apr 2008 08:05

Haha, ja, min sämre hälft var det ja ;-)
Ja, fy fasiken vad kallt det var! Men ska bli kul sen när lite mer värme infinner sig så kan man ha lite picknick med sig =)
Lyckost dig som är ledig idag.
Pussåkram

Kommentera

Publiceras ej