Ogräs?varför finns det?

1kommentarer


vilket tråkigt göra, det är at rensa ogräs. tur att man har mobilen full med musik, annars hade jag tröttnar way back...
varit ute lite mer än 2 timmar. känner mig duktig. så det, kan man säga blev ett micro pass för armarna ;)

har inte
hunnit träna idag. fan  med! men, det var ju bara för att det tog så lång tid inne hos frissan.
iom att det är drop in, så var även hennes praktikant där, och jag "råkade" *BLINK* göra lite slingor med!
lite mjuka kola färgade slingor,snyggve om jag får säga det! skickar upp lite bilder när jag fixtat till det lite :D

nu kom sweetie hem.

1 kommentarer

Mari

30 Apr 2008 18:20

Hej!
Vad fin du va i håret idag, men nu kan jag ju läsa att du va helt nygjord :-)
Synd vi inte hann snacka mer, men du försvann snabbt :-P
Har inte kollat bloggen på länge så visste inte att du hade hittat mig :-) Kul!
Komiskt att jag dök upp när du googlade just starta företag :-P Är du sugen på eget?
Jodå, nu har vi blivit med hus, vuxet och allt med huslån! Haha.. Nej inte K-stad, det blev norr om Hässleholm av alla ställen :-P
Hoppas allt är bra annars! Hälsa Ola!
Nu ska jag lusläsa din blogg lite ^^,
Kramar!

Kommentera

Publiceras ej