PANIK!!!!!

2kommentarer

helvete, kliar så på benen. speciellt vader å smalben!  innan kliade det på hela kroppen ,men nu är det mest benen, lite armarna. benen är alldeles röda. gör ont. rivit å kliat, försöker lugna mig ,går sådär...
armarna kliar med, men ska försöka att inte börja klia där med....
varför blir det såhär? panikkänslorna kommer fram.. är såhär ibland, inte varit på ett tag nu iof, men varför nu när jag ska jobba?
kliar så mkt så att det gör ont.
nån mer än jag som har det såhär?

2 kommentarer

Maria

07 Apr 2008 07:48

Men usch då! Är det bättre idag??
Jag hade glömt ställa klockan på ringning igår så tur att vi vaknade kvart över sex. Benne brukar gå upp då, men jag går ju upp kvart i! Panik in i duschen och sen körde Benne mig till bussen så jag hann med! Ingen rolig uppvakning.
Puss & Kram

Maria

07 Apr 2008 13:08

Chefen kommer på besök idag o ska prata lite lön så jag är ledig imorn med. Sen ska E vara borta på semester här ons-fre så då måste jag ju vara här.

Funderar på mitt dåliga "jag har inte tränat på länge"-samvete. Om jag ska ta tag i det idag kanske?? Är ju Peter ikväll va??
Vad säger du?

psusspuss

Kommentera

Publiceras ej