Stringjeans?

2kommentarer


skönt det var med sovmorgon. jobbat tidiga dagar denna veckan, så är skönt att inte börja förrän 12 idag..
solen skiner, och man skulle ju egentligen passat på att gå ut en runda,men känner mig way to lazy =)

läste ett reportage om "stringjeans" på aftonbladet 
verkar ju lite galet enligt mig, men skulle ni sätta på er dem??

såg ett klipp med , om bäst klädda/sämst klädda kändisarna.
victoria lyckades med 9 placering på sämst och 10 plats på bäst listan.
hur tolkar man det? min åsikt är iaf att hon för det mesta lyckas riktigt bra i sina klädval. gillar hennes stil.
men klart,ibland är det ju feta tabbar....

image258

detta tycker jag är snyggt!




2 kommentarer

Elin

25 Apr 2008 14:44

tack så mkt :)

Petra

25 Apr 2008 22:18

nä fy fattar aldrig varför folk ska ha så långa byxor du ser ju ta mig tusan inte fötterna

Kommentera

Publiceras ej