Tänk,Tänk..

5kommentarer


nej, nu är man på detta sätt igen...
om vad som händer i framtiden osv. jobb? skola? M.K?
står alldeles still..  man är så rädd för att mislyckas om man tar sig för något. å så känner man att man vill vara duktig, å inte göra fel. men så tänker man å andra sidan, att vem skulle bry sig egentligen om jag misslyckades? sweetie skulle väl vara den enda!!
fan vet varken in eller ut. tänk om man inte kommer in på programmet jag sökt, eller tänk om man inte hittar något nytt jobb? (!!!!!)

jobbat idag, å som sagt, var det segt å gå upp imorse.. men jag är ledig imorgon, så då ska det passas på att tränas, gym å sen på kvällen lite body jam =)

ska kela lite med sweetie nu, å titta på discovery channels "fight quest".

5 kommentarer

Paula

15 Apr 2008 23:03

tack för senast, hunny!!
hade supertrevligt och tack för att du är en så bra lyssnare!! har inte många i mitt liv jag kan vara helt öppen mot men med dig är det aldrig några problems! det betyder sjukt mycket!! och du vet att jag finns hör för dig, 24-7!! (jag menar det)!
ang. framtiden, kära vän. fan, vet hur du lider och jag lider med dig. ibland känns allt grått och suddigt och det känns som att "alla andra" har hittat sin plats i livet och har sina planer.. men där har du fel. jag har inte en aning om vad jag vill bli, kommer inte in på alls många utbildningar då jag har kassa betyg (skolkade ju nästan hela 3:an). och ibland, nej rätt ofta faktiskt, känns livet som en evig mardröm.. allt går som en slentrian, vardagen, helgerna, veckor, månader, år.. allt man har just då är hoppet. vi får ju inte ge upp. fortsätta leta efter det däringa jobbet, u know ;).
jag är också vilsen, men jag tror att allt löser sig till slut. för oss tar det väl kanske lite längre tid bara. men vi klarar oss, eller hur? vi nöjer oss inte med mindre än det bästa, för det är vi värda och mer därtill!! men låt det ta tid, och låt dina vänner hjälpa dig. det har jag lärt mig iaf..
älskar dig, hjärtat!! du är vacker, värdefull och har många fina egenskaper och talanger. hitta dom och bruka dom, säger jag bara!! jag hejjar på dig, du är min Idol 2000 & 4 ever---> (det var väl år 2000 vi träffades??).
stor varm lång kram

Sara

15 Apr 2008 23:11

Tack så jättemycket =D

Paula

15 Apr 2008 23:56

wihaa kom ju på att jag tänkte ju vi kunde ses här hos mig helgen runt den 1:maj. men jag är beredd på att det blir helgen efter det då det säkert kommer bokas in släktmiddagar och annat sköj, eller hur? så kanske blir det bättre helgen efter det. vi kan ju höras lite närmare datumet sen.
natti, natti nu deckar jag!!
puss & kraaam

Maria

16 Apr 2008 07:42

Hallo vännen!
Vi får vädra lite tankar sen hör jag ;-)
Puss&Kraaaaaaam

Johanna

16 Apr 2008 17:27

Darling darling... vill så gärna skriva nått bra å fyndigt å tröstadnde på samma gång.. Du vet väl att man kan inte bli bra på nått om man inte övar eller får chansen till att testa..?=) jag heja på dig å din dag kommer om inte idag så kanske imon..=) ge inte upp=) kram

Kommentera

Publiceras ej