The Lovely Blogg Is Back ;)

1kommentarer

äntligen kan man blogga igen ! =)
någon mer än jag som saknat det?

i helgen var jag ute på harrys. var på VIPen. hade skitkul med goa vänners sällskap.
seg söndag dock,men det kan man vänta sig, *LL*
chefen fråga om jag ville jobba, och efter mycket om och mig slapp jag. mådde inte speciellt bra heller så..

idag är det tisdag. var ledig igår, var inte på humör för nånting. suck.
å denna dagen har inte varit 100% heller.. är ledig  imorgon. ska laga mat,rulla köttbullar å göra pannbiffar. hehe.
ladda frysen så man slipper i senare tider.. =)

måste kolla till laxen. puss å kram!

1 kommentarer

Junitjej

01 Apr 2008 21:45

Om du inte redan deltar i min tävling, så tycker jag att du ska göra det:
http://junitjej.blogg.se/1206601794_vinn_produkter_frn_fo.html

Kommentera

Publiceras ej