Here We GO AGAIN

3kommentarer

tränade iförrgår minsann. precis som jag skrev att jag skulle göra. :) gick bra, ända tills jag blev akut illamåendes och fick ge upp. så tråkigt så tråkigt. men hann träna:

med uppvärmning: intensiva 5 minuter på crosstrainern
ryggdrag: 5x10
baksida ben: 5x10
benpress: 5x10

körde från lite vikter till maxvikt. jobbigt!

ska in å köra ett pass body jam idag, och ltie styrka innan dess :) köpte ju fitness magazine igår, lite inspirerad nu ;)

back to work.                                  kramis!

3 kommentarer

Mia

06 Aug 2008 15:42

Ohoh duktig du är :D

Nästa vecka måste jag försöka ta tag i mig själv!



johanna

06 Aug 2008 15:57

Hejsan..! Nje de va inte sistaminuten.. Bokade nu i tid för att alla skulle kunna ta semester.. Louise å Paul ska med oxå... Ska blii skönt.. de är nästan bättre de än de tre veckorna jag hade nu i sommras i och med att man går hemma så slappna man inte av på samma vis som man gör när man kommer ner dit.. Så de är nått som man ser fram imot.. Gör ni då?? ha ni hittat på nått skojigt... kul att du skulle till gbg.. inte var dag man få vara med om sånt..=) Kul för dig..=) kan behövas lite lyx ibland=) jag tycker vi ta en tjejkväll snart med blåbärs shot å bara massa skratt=) ha de fint.. Kram

Lina

06 Aug 2008 23:00

http://www.surfthechannel.com/ heter sidan. du trycka dig in på movies å leta upp den. men kvaliten va inte det bästa tyvär. kanske e lite bättre när man inte e piss trött som ja va när ja såg den. men det tro ja tyvär inte.. blev så besviken.

Kommentera

Publiceras ej