lördag!!

1kommentarer

ledig helg. är så gott! nu har kinga o jag har precis varit ute och gått en timme. väldigt skönt faktiskt att röra på sig
när det har blivit svalt ute.
och vet ni vad jag har gjort idag som är första gången i livet? klippt gräs!
fattar ni hur jobbigt det var, i värmen. höll på att dö en långsam död kan jag säga. men nu har jag varit duktig iallafall. även fast jag inte kantklippt...*ops*

efter en fantastiskt god sallad vi mixa ihop med: tonfisk,sallad,gurka,rädisor,tomat,ägg,honungsmelon,purjolök och cashewnötter så är jag proppmätt. hade lite vitlöksbröd till. love it!
sitter här med en varsin "drink", hon läser i en tidning å jag uppdaterar ju här ;)

sen badade vi med idag, varit uppe i långasjön och tagit ett dopp, och solat några timmar. vattnet var väldigt uppiggande!! men klart värt det :)

dags för en bloggrunda,sen dricka lite ur min groggis!
hej då mina älsklingar ;)

1 kommentarer

Lina

30 Aug 2008 22:21

ja vill me supa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



men små små vänner. ni kan inte bada i långasjön... för vet ni vad, när ja va liten å va där me mamma å dagbarnen, så va det en annan tanta där me sin snor unge, å snorungen råka ju självklart skita ner hela sina badbyxor.. å va gör inte hans mamma!?!?!? jo kärringen går ner till badvattnet me de bajsiga byxorna.. å sköljer av dem, vid stranden, i badvattnet!!!

ha inte kunat bada i långasjön sen ja såg detta. så jävla äckligt. visst det va ju typ 15 år sen men ändå. hoppas ni tänker på stackas mig som fktist ha bestämmt sig för att ta mig till jobbet imon, å smitta ner de gamla. men det blir så fattigt annars.

Kommentera

Publiceras ej