Att göra...

2kommentarer

Har inte hunnit med att göra någonting i princip. Bara satt på en tvätt och kollat på 2 filmer som jag berättar mer om sen. Kan säga att det var "Morgan Pålsson-Världsreporter" och "Arn-Riket  vid vägens slut". Sweetie å B tittade på dem igår, då jag jobbade så därför kollade jag på dem idag =)
Så nu ska jag in och lämna dem, sen till optikern å hämta nya linser, in till någon fotoaffär och köpa batteri till min internetdosa, fixa något att äta idag och slutligen ska jag träna. Är så sjukt seg nu när man sett 2 filmer på raken...

Xoxo / C

2 kommentarer

Maria

15 Dec 2008 15:52

Ja, inte blir man pigg av att titta på tv. jag tvättade imorse o efter det slöade jag igen totalt här på soffan. men nu har jag i alla fall varit och simmat :)

har ätit en bananshake som glenn gett mig. väldigt gott! tror han köper det på gymgrossisten.

puss

Lina

15 Dec 2008 21:15

Man tror att det suger att jobba när man vet att andar festar, men det va fan värre att sitta hemma när man vet att andra festar. plus att min granne hade högljut sex..

å det låter inte som om att hon ha så vidare roligt heller för den delen, stönar med känslan "se till att bli klar nån gånge: öö ööö öööö (sen ett tyst uppehåll), öö ööö öööö.....



Kommentera

Publiceras ej