Ett headset mindre.

2kommentarer

idag är jag lite sur på Mino. Han har i natt bitit sönder mitt headset till mobilen. Det gör mig rätt irriterad då jag knappt kan leva utan det,... Så nu får man snällt åka in till stan och köpa ett nytt. Typiskt.


såhär satt han ungefär 1 timme på vägen hem då jag hämtat han.... :)


Jag börjar kl 16.30 idag. It sucks big time. Funderade på att ta bort passet, men kom på att de har jag inte råd med. Men den dagen jag har det är det första passet som ryker jag kan meddela!

Ska smälta frukosten (havregrynsgröt m banan å lingon+lite mjölk) och sen förhoppningsvis ta mig till gymmet. Inte varit där på hela veckan och börja känna mig som en riktig latfis. Å det vill man ju inte känna precis! :D
Blir kondis å triceps-mage.

Nej ska fixa mig lite så man ser lite mänsklig ut, hehe.

xoxo   // C

2 kommentarer

Lina

03 Dec 2008 19:14

Han e en Keso ser jag.

Keso äter på alla sladdar, vilket e skitfarligt, men det fatta hon ju inte. så jag har fått snurra in alla ledningar i wellpapp (stavas?), det började ju me headset:et till mobil, en historia som kostade mig 200 spänn.

men det gör inge, för hon e så söt.

Cat

04 Dec 2008 12:39

haha aja men Max bet sönder TV-sladden igår... =/

Kommentera

Publiceras ej