God Morgon/Förmiddag!

1kommentarer

För mig är det morgon än, men för vissa av er kanske det är förmiddag iom att klockan är över 11.  :)
Har grejat å donat- för jag blev väckt av chefen i morse som frågade en sak.Han ringde redan vid 9 *grrr* så det fördärvade mina sovplaner. Höll precis på att slumra in igen då telefonen ringer  ännu en gång och det är chefen igen! Han undra om jag kunde jobba lite extra ikväll men det går ju inte så jag har klass *jääj* och dessutom hade jag inte haft någon lust till det iallafall. Å sen undra han om jag kan tänka mig att jobba på lördag... 10-18. Eh? Hello lixom, jag e ju ledig. Men jag sa att jag ev kan jobba 10-15. Så har man tjänat lite extra iaf.Efter detta samtal förstod jag ju att det var lönlöst att ligga kvar så det var bara att kliva upp och börja dagen. Har städat inne på kattoaletterna,sopat lite här o var,satt igång disk & tvättmaskin, packat ner alla saker jag behöver till min visning ikväll och siter nu och avnjuter en fruktsallad bestående av banan,äpple å apelsin med vaniljsås å keso. Låter kanske knasigt JAG VET, men testa. Var faktiskt gott :)!

Måste kolla min mail. See ya later babes! :)

xoxo / C

1 kommentarer

Lina

04 Dec 2008 22:48

så chefen försökte lura dig till jobbet idag me, samma här. fast eftersom jag inte vet va jag svara på när de ringer å väcker mig så sa jag ja. jävligt dummt. jobbat 5 dar på raken. å det e inget man ska när man e i vården. just för att jobbet e tungt, å man blir jävligt trött i huvet..

sen ha jag ju så jävla ont i ryggen me just nu.

men men.. det få ju gå...



iaf.. Ja, på lördag ja.. jag vet inte när vi ska träffas. men kinga sa att hon skulle höra av sig me tiden.. så det e väll bara att vänta. de skulle ju ha julfesten på fredag kväll i malmö (?), å sen bara sova där å åka hem om jag fatta det rätt.

men vi få väll reda på det hoppas jag.

å jag hoppas hon fixat spriten. för jag ha fan inte råd asså. jag fixade ju den förra gången. sen hade ju hon en flaska som hon köpt i tyskland vi skulle ha på lördag. men den har hon, Magnus å Marcus supit upp. så säkrast för henne att hon fixat en ny..



jaja skit samma. men vi ses nån gång på lördag kväll hemma hos kinga. vi bruka ju säga kl 18 så jag antar att det e samma sak denna helgen.

Kommentera

Publiceras ej