Lucia!Är en dag sen ja jag vet.

1kommentarer

Hann inte blogga igår. Var lite mycket på schemat. Jobbade till 10-30, in och träna rygg å mage å lite kondis ca2 h med K, sen hem hit då vi laga lite mat (pasta,grönsker,kycklingfile) sen göra sig iordning så vi kunde åka till J å äta mer å dricka lite alkohol ;)

När vi kom såg vi den finaste lucian. J hade fixat sig en krona och strålande humör å lussekläder !
Sen blev det lite bål (mums!!) å middag.... som var sjukt god! Hon hade varit duktig å fixat en stek med potatis,sås,vinbärsgele å sallad. Efterrätten (som hon säger var misslyckad) var så god! Mjölkchokladpannacotta. Med hallonsås. Äter alltid ihjäl mig hos henne. Så fick knappt plas med dricka eller snacks sen =) hahahaaa. Vilket I-landsproblem.
Vi spelade spel som M hade tatt  m sig "trodde du ja!" Skitkul! L blev allt lite sne på J där ett tag ;)
M fick härma en kanin,K fick låtsas föda barn i 30 sek,jag fick spå i hand om sex i 30 sek å J fick leka fågel! L bangade sin utmaning om att ringa ett nr i telekatalogen och säga " hej det är jag som är pippi långstrump"
Spelade lite "Lips" på xbox med. Sjukt snygga mickar! Kul spel, men synd att det inte var mer fartiga låtar på det. 
Mycket mycket trevlig kväll, hoppas på reunion snart! Å detta L bara måste vara med. Synd du jobba honey.

Jag ska snart iväg till jobbet... dude,it sucks! Ledig imorgon, gott. Har alot att göra.

Nej dags att äta.

xoxo / C

1 kommentarer

Lina

14 Dec 2008 19:58

Jag jobbade inte!! det e det som gör det så hemskt! jag ha legat hemma me feber hela helgen. e bra nu, men va rätt rutten igår!!

Kommentera

Publiceras ej