Snart är Julen här!

3kommentarer

Jag har verkligen INTE fått in julstämmning för iår. Känns som om det är vår påväg, inte vinter. Solen lyser så fint idag, och det är +gradigt ute. Med andra ord inte "juligt" väder. Men på onsdag är det julafton. Totally sick!
Har inte handlat en endaste julklapp. I år har mina föräldrar å jag bestämt att vi inte ska ha julklappar,utan bara varandras sällskap och god mat. Tycker det är skönt att slippa julhandla, känns lite överreklamerat för min del. Mysigt i all ära, men ser det mer som en mysig stund med familjen. Så de enda man ska inhandla är en present som jag ska ha med mig till sweeties morbror å familj. En 100:- klapp med temat njutning. Som ska passa killar/tjejer. Så svårt. Man vet ju inte vem som får den...  

Sen blir det någon present till min älskling och våra små kattbebisar. De kommer få världens lyxlunch å ett litet paket eller 2 var =). Till min kära sambo vet jag nog vad som ska ges. Något han verkligen behöver kan jag säga. Kan ju inte skriva de ifall han skulle få försig att läsa här ;)





Slänger in en liten bit ur Ahmed The Dead Terrorist Xmas Special =) Enjoy!

3 kommentarer

Maria

22 Dec 2008 18:17

Jag har inte heller fått nån riktig julstämning. Men den brukar infinna sig när man kommer hem till lilla mor. Jag ska ta bilder på hennes tomt-samling så kommer du att förstå :)

Nu har jag slagit in mina klappar som jag ska ge i alla fall och packat väskan inför färden till Skåne imorgon :)

Hoppas ni får en bra julafton!!

Puss & Kram

Lina

23 Dec 2008 20:52

Jag har skaffat internet bank, men Norde e ju så jälva knepiga, det e lixom inte bara att trycka iväg den. man måste fan ha dem som nån jävla kontakt å skit. orka lägga tid på det.

Losnall

24 Dec 2008 14:53

Ahmed the dead terrorist är lite överskattad.

Kommentera

Publiceras ej