Cirkel/Vib-träning avslutad

2kommentarer

med "sjukt-hur-bra-jag-är" resultat. :D e så nöjd att jag äntligen orkar ta tag i mig själv igen. var riktigt jobbigt, tror jag hade överskottsenergi för efter ca 11 timmar på jobbet brukar jag inte vara så glad för att göra någonting annat än att åka hem....
anna, som höll i passet idag, är så pigg å glad, peppande lixom. det behövs ibland kan jag säga.. :D
efter träningen provade vi ( maria & moi:) ) vibrationsträning. det var så ballt! tänk att kunna stå där på plattan å bara
( jaja ,man ska ju givetvis träna vanligt med ) bli snygg ;) "I am A Robot" effekt på rösten ibland med.. hehe. maria tycker jag e knäpp. å de stämmer ju, HAHA :D
ska prova igen på söndag... man kan visst bli VIB-medlem. se vad det är sen.
undrar om det fungerar med sådan tränng, egentligen...

image155 är vi lika? =)
(bild: www.prylkoll.se)

2 kommentarer

Maria

07 Feb 2008 07:03

haha, du knäppa lilla flicka!
Somnade inte förrän halv elva igår (behöver jag nämna att jag är TRÖÖÖÖTT idag??).
It's gonna be a longlong day!
Jag ska fjäska lite för Benne sen ikväll om att jag kan ha bilen imorgon, så behöver jag inte gå upp så tidigt och jag kan åka hem vid halv tre ;D
Pussåkram

Maria

07 Feb 2008 09:32

Återkontroll av status. Haha, du är för rolig du =)
Här är så lite att göra idag. Snark!
Ja ikväll ska vi vara lika duktiga igen!
Pussåkram

Kommentera

Publiceras ej