Efter ca 2 veckor

1kommentarer

igår tränade jag, för första gången på evigheter. måste säga att det gick lite trögt först, man ville bara hem, men sen efter en stund så bara yeeeey, varför gick jag inte hit tidigare ? =)
hur skönt som helst å träna lite, inte ont nånstans faktiskt! klarade av samma vikter som innan med, så så illa var det inte. *smile*

å såhär såg det alltså ut igår:

uppvärmning: 15 minuters på löpband,snabb gång
rygg: 2x15
rygg,nedre: 2x15
baksida ben: 2x15
framsida ben: 2x15
lår: 2x15
rumpa: 2x15
bröst: 2x15
rygg,övre (rodd stilla): 2x15
avslutning: rodd i maskin snabb takt 5 minuter. det var jobbigt! =)


snart till jobbet. jobba hela dagen. vill inte. skulle vilja gå å träna istället! haha.
på söndag har motiva så man kan prova på vibrationsträning. ni vet, en sån dära typ platta man man stå på i olika positioner, så som många kändisar tränar? =)
ska bli coolt å prova!

i natt somnade jag äntligen. sov hela natten. tog 2 sånna dära tabletter, insomnings... sköönt å sova. lyckades bara vakna en gång i nån sekund så sov jarg igen. antaglien var jag alldeles slut i kroppen efter alla sömnlösa nätter.. ska man behöva ta tabletter varje natt för att sova?

1 kommentarer

Maria

05 Feb 2008 10:41

Oh vad skönt att du äntligen fick sova! Jag har med sovit så gott i natt. Vaknar nästan direkt när lampan tänds.
Kan det vara träningen som gjorde det? ;-)
Nu jäklar ska vi aldrig slöa till igen, vi får peppa varandra!
Hoppas vädret är fint på lördag så vi kan ut o testa stavarna!
Bra att du skriver om träningen, nu kopierar jag det. Hihi.
Puss å kram =P

Kommentera

Publiceras ej