Extrovert, Kännande, Känslig och Uppfattande.

1kommentarer


Jag har gjort persontypstestet hos Jobsafari.

jag är Extrovert, Kännande, Känslig och Uppfattande.


ESFP-typer är ofta charmerande, intagande och livliga personer som tycker om att leva i nuet och skapa liv och
rörelse omkring sig. Deras talang ligger i att kunna motivera, engagera och underhålla andra. De försöker inte att ta sig själva allt för allvarligt och skapar därför en rörlig och optimistisk stämning omkring sig. De trivs bäst med att ha människor omkring sig och kommer att göra mycket för att slippa bli isolerade och ensamma.
kända personer med samma personlighet; Pablo Picasso, Elvis Presley, Bill Clinton
bara karlar. suck !


stämmer detta på mig tycker ni? =)

1 kommentarer

johanna

05 Feb 2008 22:19

hejsan...! hoppas allt är finnemang=) du skulle bara säga att jag gjorde en länk till din blogg från min blogg.. hoppas de va okej=) kram

Kommentera

Publiceras ej