Ola Goes Schlager

2kommentarer

helt crazy var det , vi var påväg hem från jeppssons (var å sa hej till benny som var därinne å höll på å lacka)
fick en "skoda schlagerfavoriter" av benny, lite ironiskt, han sa att jag skulle retas med ola å sätta på den, men det blev tvärtom- jag är inte så himla förtjust i sån musik, kan gå an nångång på fest typ.. iaf, ola (aka sweetie)
goes schlager i bilen, fast med egna ord till låtarna, typ " jag vet att jag är så snygg" å " alla vill ni ha mig" osv i ego stajl. fnissade så mkt så det blev lite svårt å köra bilen... :D
love min swettie the most.

imorgon jobar jag bara en kort stund,har hela eftermiddagen ledig. så gott =)  älskar att vara ledig...!
fast vem gör inte det, när man jobbar å står i mest hela tiden....

fick brev från ett jobb jag sökt.. men fick ( ingen överraskning ) inte det. suck. kommer väl stå där på ica så länge jag lever, suck. inget jag vill, vill ju så gärna hitta annat.
tipsa mig om ni vet något som ni tror skulle passa mig! :)

å herregud. det var sant. läste att dinsko öppnat webb-butik. farligt! kika HÄR
kan säga att jag hittat lite jag vill ha!  =)

image167  image168   

          880 :-                                     199 :-

(bilder från DinSkos hemsida, länken till den finns ovan)

2 kommentarer

Johanna

23 Feb 2008 12:07

Inte bra de där med websida till din sko.. fan fattig man kommer bli.. men rik på skor=) annars är de bra..?? ha de fint.. kram

petra

24 Feb 2008 13:57

Hej!!
Shit vad sjukt ja sökte på Ola schlager på google för ja vill läsa om idol ola o upp kommer din blogg.. så ja tänkte ja var tvungen o skriva en rad.. Hoppas att allt e bra med dig.. Själv bor man på Irland har bott här i två månader o ska bo här i 1-1.5 år.. Shoppingen e grym här över
Ha de bra

Kommentera

Publiceras ej