Saturdays Party

2kommentarer

bara flickorna igår. så skoj!
massa alkohol,chips å godis.. å spelade spel, "med andra ord" och "brain storm" och en lek med marshmallows. hehe... !
det gick inte åt så många.så har typ en påse och lite till kvar... blir väl å grilla dem nångång i vårvädret.

imorgon ska jag träna. är laddad! ska köra helkropp (försöka iaf) får ta den tid det tar. ska försöka få den kropp jag vill nu, innan sommaren -08 kommer. men måste läsa på känner jag, vad jag ska tänka på å sånt..med mat å dryck... blir inte så mkt fest iaf, räckte bra igår. känner mig så seg och energilös idag.

måste ta tag i mig själv igen....

2 kommentarer

Majken.

17 Feb 2008 20:46

svar: åh, jag känner tvärt om! jag är äldst och hade gärna haft en storebror som kunde tagit hand om mig lite då och då, haha :)
tack så mycket- veckan i norge var hur bra som helst! kram :)

Maria

18 Feb 2008 07:50

Snart ska vi vara duktigaaaa!! =D
Ska upp o duscha och sen cykla och handla.

Jag har fortfarande huvudvärk så det var nog inte vinet... Säkert förkylning på G igen. Ska kurera mig ordentligt med örtte och antioxidantpiller =D

Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej