Söndag den 24/2

1kommentarer


ja här har det inte hänt mycket idag. slöade oss upp ur sängen runt 11-11.30. sen har vi bara varit hemma å spelat xbox,suttit lite vid datorerna å sen har jag läst lite i min engelska bok "things fall apart". den är rätt dryg, ,men måste läsas i ändå. massa afrikanska ord i den, å en massa personer man ska hålla koll på.. inte lätt! :)


nu är det snart mörkt igen. vad jag längtar till sommaren, helt crazy! vill ha sol å värme, slappa i båten å stranden!

snart hoppas jag att det är min tur att spela lite COD4. blivit totallt besatt i det. är så kuuul!!

1 kommentarer

Maria

25 Feb 2008 07:24

Godmorgon söta vännen!!
Så ligger du i sängen o snarkar ännu *avis*
En annan checkade in på jobbet kl 06:27. Körde hit idag så jag kan hinna och posta ett paket på lunchen tänkte jag. Var gör man sånt i Olofström??
Spela nu inte för mkt idag ;-)
Puss&kram

Kommentera

Publiceras ej