Storhandling..

4kommentarer

my god. då var man av med lönen ;) nej, skämt å sido, visst är det dyrt å handla, men vissa saker om mjölk,bröd å sånt är ett måste här hemma...
vad prioriterar ni för mat?

sen köpte jag den nya fitness-tidningen. tyckte gott jag kunde unna mig den ...*L*
och så införskaffades det en ny burk shake med smaken cookies & cream (herbalife) är riktigt god!
jag är inte så mkt för pulver och sånt, men det är riktigt smidigt å ha med sig, när man typ har tränat, eller kanske inte hinner med att äta frukost.. jag måste blanda  i mer protein, annars blir jag inte speciellt mätt ;)
maria hon blir mätt på en sån utan pulver. om jag inte blandar med det är jag superhungrig å måste äta massa annat! .. å de vill jag kanske inte ibland, eller inte har tid.. :)

mår fortfarande inte bra. har ont i halsen och känner mig hängig. å har lock för öronen..
käkäkääära nån da... vad ska jag ta mig till? ingen träning för mig med andra ord.

är mätt och belåten nu iallafall. svängde ihop lite snabbmakaroner och till det kassler/purjulök/creme fraischr blandning och broccoli brevid. var helt ok :D

ska ta å läsa min fitness magazine med andakt .... tjohej!

4 kommentarer

Maria

25 Feb 2008 19:13

Alltså där är ju protein i den burken med ;-)

Cät

25 Feb 2008 19:24

darling... förstår inte vad du äter för något, pulvret asså...

Maria

25 Feb 2008 19:47

nu är jag skitnöjd!! haha =)
där är mer protein i cookies än i dom andra så får se om du blir nåt mättare. annars kan du få lite sånt annat pulver av mig o testa om det blir bra =) men ajg tror att du behöver det så det blir det nog. =)

var du spela nåt eller??

Aiila

04 Apr 2008 12:13

ja prioriterar alltid frukostmat =)

Kommentera

Publiceras ej