Waz up,folks?

4kommentarer


oj da. inte varit inne och skrivit på länge nu. inte blivit av tyvärr. varit trött,trött,trött när jag kommit hem från jobbet. och inte fungerar de dära tabletterna jag fick heller. så jag kan sova om nätterna. vaknar hur många ggr som helst.....
så idag är jag så trött. ska snart åka till jobbet , jobba 10-18. å så var den lördagen bortkastad.
men nästa helg istället för att jobba till 18, fick jag sluta vid 14. gott. =)

igår var vi här hemma, maria,benny moi å ola... när de var ute å meckade med sina båtmotorer passade vi tjejer på å värma upp lite på Call Of Duty 4. vi ska bli grymma!
men sen kommer dom in å så spela vi alla 4. haha. jag e ju inte sådära bra på de, så man dör ju heeeeela tiden!
men på måndag, då du maria,ska vi inte göra nåe annat än å playa the game ;)  right?

Hur brukar ni undehålla er på en fredagskväll?

4 kommentarer

Maria

02 Feb 2008 12:39

Haha! Klart!! En dag ska dom få så mycket stryk att dom gråter som två små barn som tappat bort nappen. Haha!!

Hoppas dagen din går fort idag! Vi hörs sen!
Puss å kram

Anonym

03 Feb 2008 20:02

sömntabletter gör bara så du kan somna in de håller dig inte sovandes

Paula

03 Feb 2008 22:43

rekommenderar att du byter jobb, älskade vän!! om du trivs på jobbet å sover du nog bättre också ska du se. jag har inget jobb och sover knappt alls. inte bra! men nu du, nu har paula äntligen hittat ett jobb hon iaf nästan har behörighet till. lokalvårdare *yay*!!
CoD4 e såå kul!! ska joina er nästa gång tror jag. let me know!!
fredagar e som alla andra dar i veckan för mig så jag gör inget annorlunda, tragiskt nog. men det ska jag nog ändra på ;) nu blev jag uppmärksammad på ett problem jag inte visste att jag hade *hahaa* har aldrig hänt innan!! aah, livet e bra roligt ibland..

Paula

03 Feb 2008 23:29

kom på att du har säkert bara insomningstabletter. dom gör att du somnar in men verkar inte så länge. be om att få sömntabletter som håller i sig större delen av natten så kanske det går bättre..

kraam!!

Kommentera

Publiceras ej