Bättre Dag..

1kommentarer

känns faktiskt helt normalt idag. imorse var de bara skit, ville försvinna från jordens yta, men nu så e de helt ok.
snart e maten klar. blir fläskfile m. strips å beanaisesås. gottit.
se om man får ner nån matbit.

schemabyte på mitt jobb. hört att de ska vara a lot of ändringar. blir ju mer och mer nervös. vecka 9 ska det börja gälla, men ska få de minst 1 månad innan dess... my god. tycker att de e bra som de e. inte för att ja tänklt stanna där the rest of my life. men ändå...

ändrat jobbpass imorgon- istället för att börja 9 å hålla på till 15.45 ska jag börja 12-18.30. suck.
å lördag blev de extra med. jag har ju inte rätt å säga nej, men man vill ju gärna vara ledig nångång,eller hur? =)

image121
soooooo adorable ! =)

1 kommentarer

Paula

18 Jan 2008 01:48

hej habibi!! men gomman då, så dom gör mot dig :( blir sur på dina jobbarkompisar. när du inte har nåt att säga till om tycker jag att man kunde ta hänsyn till det också, inte bara hunsa runt dig på schemat som en jojo fram och tillbaka!!
ja, kom till mig, darling så cruisar vi runt lite på o-town by night *haha* NOT!! men lite té och kanske frö-kex med sån dära kletig ost på, du vet.. som vi alltid fick på lektionen där vi åt frukost - shit kommer inte ens ihåg vad det var för lektion!! aja, du fattar säkert. nu ska jag skriva ett inlägg till then paula naanaa sött på kudde :D
take care hunny!! glad att din dag blev bra igen, vännen. just loove those days ;)

Kommentera

Publiceras ej