Farmacia/DHL

2kommentarer

vilken bra leverans. beställde i söndags, fick det utanför dörren idag. paketet hade kommit till DHL i växjö redan igår, blev ju uppringd och fick bestämma en tid då de kunde leverera paketet. var supernyfiken på hur mitt pulver (isolate fx) skulle smaka. men vid 9 var jag alldeles för trött, så jag gick upp å satte mig i sängen med datorn i högsta hugg ;) steg upp vid 11... då blanda jag en shake me det nya proteinpulvret. uh. not good. men har å andra sidan läst att proteinpulver inte är så gott, men man kan ju hoppas ändå! så jag hitta tillslut ett forum där emäman tipsade om att man kunde döva smaken med lite  oboy. sagt och gjort. blev helt drickbart. man får tänka på hur bra de e för kroppen,proteinet hjälper ju kroppen att återhämta och bygga upp musklera...

ligger i soffan å bara tar det lilla lugna. inte sugen på att göra något alls. är så trött.tröt skulle kunna somna på en gång om jag bara blundade..fattar inte varför ja e så trött,hängig,seg,allmänt nere helt enkelt.. kan det vara för allt tråkigt man tänker på? måste försöka bli lite mer positiv,säger sweetie. men inte alltid det lättaste...

2 kommentarer

Maria

09 Jan 2008 12:46

Jag ska inte vara med på nåt satans jävla möte så jag ska gå på cirkelträningen. Step.. jag har provat en gång och jag har dålig balans, dålig koll på min motorik och brädan kasar tycker jag.
Mycket negativt inställd helt enkelt *asg*

Ingen bra dag på jobb heller. Grrr. VILL HEM!

Du behöver hitta på nåt skoj hör jag på ditt inlägg här!! Det får vi ordna ;-)

Paula

09 Jan 2008 15:08

men gomman dåå!! alla är vi lite hängiga under denna jobbiga del av året. det är iofs bara en faktor av många. vet inte vad det är du funderar på som gör dig så ledsen... men när jag är ledsen så brukar jag göra fula grimaser och dumma mig så mycket jag kan tills jag till slut bara MÅSTE skratta!!
älsklingen du vet att jag finns här!! bara ring, även om du inte har nåt att säga. vi kan dumma oss tillsammans. tänker ofta på ditt skratt när jag är ledsen, gjorde jag inatt. och det funkar varje gång, jag blir SÅ glad :D loove youu hunny!!

Kommentera

Publiceras ej