Frukosten Avklarad.

2kommentarer

det gick tungt idag. blev en knäckemacka iaf med lite te, som hade hunnit bli ljummet innan jag börja dricka på det. suck. har hunnit med lite nu på morgonen. tvättar sängkläderna,plockat undan papper, å disk,satt igång diskmaskinen (vad skulle man göra utan den?) .... plockat undan lite tvätt som var i torttumlaren å i en lase uppe i sovrummet... men nu tänker jag inte göra med. har ingen lust alls. ska börja jobba snart med. måste gå å göra mig iordning...snart....

känner mig trött på allt.jag trivs inte speciellt bra på mitt jobb, livet känns som om det står still. ska de göra de?
vill ju inte jobba i nån förbannad mataffär 4 the rest of my life. vill göra något vettigt. vet ju inte riktigt vad,eller hur jag ska ta tag i det. orkar ju inte riktigt. vet inte var jag ska hämta motivationen till detta nånstans. vet att jag har sätter alldeles för stor press på mig själv,sweetie säger det ofta. men jag kan inte sluta. å så blir man total nere sen, när man kommer på hur jobbigt allt är. att man känner sig rätt oduglit å patetiskt som tänker såhär... blir så jävla trött på mig själv. fuck.
image122

2 kommentarer

Maria

18 Jan 2008 13:08

Låter som mina tankar det ibland....

Då måste jag låna den där mördarboken av dig sen ;-)

Har tråkigt. *aaarrgghh*

Paula

18 Jan 2008 19:28

*suckar* förstår dig.. du kan trösta dig med att jag isf är minst lika patetisk. jag lyckas inte får nåt jobb alls och jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv heller. det har gått snart fyra år nu och jag känner så varje dag. jag är helt värdelös, ingen vill anställa mig och jag har ingen framtid. det finns noll motivation att gå vidare. kvittar att ens älskling försöker trösta en och vännerna muntra upp en. känns osm att både du och jag vandrar i samma öken.. om du kommer på nåt tips så säg till mig!!
ja, josefssons har också kämpat sig upp på en lite högre nivå tycker jag. e butiken i k-hamn lika bra? ja, andy och benny och ola spelade en stund igår. dom verkade ha rätt trevligt. vi får också panga lite me varann, om du har lust ;)

love you hunny

Kommentera

Publiceras ej