Huvudvärk...

1kommentarer

fan alltså. mitt huvud vill inte som jag vill. ont i det... lixom dunkar lite å sen varierar de styrka bakom ögonen å upp mot pannan... nu känns det visserligen ok, men innan idag var det lite jobbigt... så jag har inte tränat idag. eller igår. då mådde jag verkligen kass.. men blev ju som sagt lite bättre av de braiga sakerna som jag skrev om i gårdagens inlägg... :) min kontroll e så fin...hihi ! så nu kommer de spelas en hel del. bara få hem lite spel så löser de sig..

jobbat idag med. som vanligt. snacka om att det var dött idag. hur lugnt som helst. antaglien är det för att folk inte har så mkt pengar nu efter jul å nyår. menar, det är ju tyävrr inte så bra så att man kan köpa,köpa,köpa utan att bry sig, utan att tänka på hur mkt man har kvar. tyvärr.  hade ju varit underbart om man bara kunde gå in i en affär å sen köpt det man lelat ha utan att ens tänka en tanke på hur mycket de kostade. underbart.

image84

1 kommentarer

cat

05 Jan 2008 16:52

puss puss puss å en till puss

Kommentera

Publiceras ej