Ja se de snöar..

4kommentarer

när jag var på jobbet så såg jag att de snöade.. FY. vill inte alls ha någon snö. ... visst de e jättefint, så länge de ligger vitt å fint på maken...men sen efter ett tag så blir de så slaskigt å hemskt! å kallt e de med här idag,tycker jag. har frusit hela dagen, fast jag varit inomhus hela tiden.

hade ju inventering på jobbet. å jag hamna i charkkylen. fy fan säger jag bara,stå i kyla i typ 5 timmar. inte så roligt. å den e rätt lång, å fullproppad med varor.... sista timmen fattade väl chefen att ja inte hann med riktigt, så fick lite hjälp ..

det är alltid trevligt å titta i brevlådan å se att det dimpit ner två tidningar i lådan, en veckorevy å en Iform gratisnr (locka kunder) blev rätt rädd där ett tag, tänkte vad har jag nu beställt från internet ;)..hihi..

4 kommentarer

Maria

02 Jan 2008 15:10

ooooh Iform. *vill läsa sen* =P
Snart träning. Fy vad slö jag är idag!! Men inte konstigt när man är upp till sex ena dan o ska upp fem dan efter...
Pusspuss

Martin Hallon

02 Jan 2008 19:42

Vart har du tagit vägen Chrisse!
Har du inte tränat sedan 9e November verkligen? Skäms på sig i så fall. Och annars får du skämmas för att du inte loggar dina träningspass på www.eworkouts.se ;)

God fortsättning förresten!

PS: Ta med dig alla dina vänner dit också!

cat

02 Jan 2008 19:56

ja men nu är det uppdaterat! pusspus

Paula

08 Jan 2008 20:44

nääämendu jag gillar inte när snön ligger vitt å fint på maken... inte min make iaf ;)
(jaaa, jag va bara TVUNGEN å skriva det, slå mig om du vill)
;)

Kommentera

Publiceras ej