Jisses.

2kommentarer

knappt man har ord för vad man just såg på tv. såg en dokumentär på kanal 5 "fetman tog hennes liv".

en kvinna som bara var 29 år dog av extrem övervikt. hon vägde som mest 406 kg! då kan man fråga sig varför inte hon fick den här magsäcksoperationen tidigare. helt jävla sjukt. och att man kan utsätta sig själv för denna tunga belastning.... men det är ju klart, jag vet ju att "matbesattning" är en sjukdom, absolut.. men ändå.... hoppas folk inser att snabbmatskulturen som råder i USA absolut inte är NORMAL.

så medans jag titta på programmet drack jag cola.. men jag vågade inte ta en enda ostbåge...
(förtärdes under reklampauserna--inte alla men endel *ops*)

sweetie kollar som vanligt på discoverychannel= ej någon överraskning =)

blivit kär med...igen... i en mobil... jag vet, onödigt å byta när man har en fungerandes.. men jag vill!!=)

hon heter K850i, made by sonyericsson

 

ja jag vet att den finns i blå, men den grlna detaljen makes me feel so fine =)
men de kommer väl säkert nya innan jag ska byta, hehe.. *L*

2 kommentarer

cat

24 Jan 2008 09:35

pappa han sån mobil =) han e jättenöjd =)

aet

27 Jan 2008 19:37

för att har du inte cash i US, så har du inte råd med en försäkring.. dåkan du inte betala sjukvård.. hur hemskt det än är..

Kommentera

Publiceras ej