Läget...

0kommentarer

M & B har åkt hem. var för en stund sen. nu känner jag att jag är helt uttömd på energi. allt är frid och fröjd, så länge man har någonting att göra/tänka på. men nu, när man är här vid datorn, å sweetie spelar så... ja då blir jag sådär nere... kanske är jag bar trött. vad vet jag. får väl se hur jag mår imorgon...
suck. man kan ju inte hålla igång hela hela tiden.. eller?

såg två filmer iaf. Vacancy och The Nun

image112      image113

Vacancy
handlar om ett par som är påväg  hem (?) får problem med bilen och beslutar sig för att ta sig till närmsta ställe för att få hjälp att laga sin bil... hamnar på ett Motel,där de beslutar sig för att sova över på.. men de skulle de aldrig gjort..

Filmen får: CC ~ suck. inte lagt ner speciellt mkt cash på denna inte... 

The Nun däremot är mer välgjord. på en internatskola i europa är det några flickor som har en nunna som är övertygad om att för att rena sig från synd ska man lida och ha smärta. efter en händelse slutar det med att de dödar nunan. men efter 18 år kommer nunan tillbaka för att få sin hämd...

Filmen får: CCC+ ~ jäkla, vilken elak nuna, fast ett dumt slut.

Kommentera

Publiceras ej