Oh.My.God.

2kommentarer

snacka om fett. när jag kom hem från jobbet så sa älskligen att han hade tre bra nyheter.
den första var:

att min suveränt snygga xbox kontroll i kulören Pink har kommit

att det, i liten skala kanske finns nya möjligheter för mig inom jobb ( kommer berättas senare om det visar sig bli något inom den fronten, vil inte hoppas för mkt )

att det fanns möjlighet till ett bra ( enligt honom ) tv köp.  (om jag gick med på å skaffa hem de..)

så då börja han berätta om denna fantastiska tv. eller tv å tv, var ju en projektor med en duk på 92 tum!   så efter mkt om och men går jag med på detta, så han sticker bums iväg ( så snabb e de inte ofta man ser honom ) å hämtar hem de hela...kan ni fatta vilja spelmöjligheter det finns... ? =) känner att jag inom snar framtid kommer vara så såld på å spela xbox,haha!ska bara skaffa hem lite fler spel. någon som kan ge tips? jag gillar typ spel som tomb raider ( var iaf kul på PS ), need for speed å sånt... bilar e roligt! kirg är jag inte så mkt för, men ett jag kan tänka mig å lära mig att spela är "Call of Duty IIII - modern warfair" ( så man kan slå sweetie, å för att de kan vara roligt också! )

2 kommentarer

Maria

04 Jan 2008 11:30

Haha! Fy fan vad vi ska sopa banan med de två små pojkarna sen på COD4!! =)

Paula

08 Jan 2008 20:47

KÖP HALO 3!!!!!!!!!!!!! SPELA MED MIIIIIIIIIIIG!!!

Kommentera

Publiceras ej