Tjenixen alla Pigga å Vakna!

6kommentarer

åh suck. steg upp vid halv 8,tänkte bäst man stiger upp lite tidigare, så man hinner göra vid färsen annars blir det ju fördärvad, å det är ju dumt. så jag klär på mig,fixar färsen,tar ut tvätt som jag glömde i maskinen igår... sen precis innan jag ska fixa frukost kommer jag på följande. att det är tisdag å då börjar ju inte jag förrän kl 10! så jag tar mig friheten att slänga mig i soffan å nana en liten stund till, till lite innan 9 :) så nu sitter jag här å äter frukost.

image100
                                                  en styck neo som sover gott på olas mage....

6 kommentarer

Maria

08 Jan 2008 09:40

Cool klocka du hade hittat som du har i marginalen =)

cat

08 Jan 2008 14:42

hhahaha slagen hjälte.... hahahaha så söööt han e.. inte olas mage men Neo!

Paula

08 Jan 2008 16:17

ja, vi kan alla va lite glömska *ehum* (pekar på mig själv!!) men jag skulle inte kunna lagt mig å sova igen. hade aldrig kommit upp igen då!! duuu, din blogg e så fin. jag fattar inte hur man gör.. kodmoduler? stilmall? say whaaaat?? hjälp..
klart jag hade trevligt, herreguud älskar å fira nyår me er!! gillar maria å johanna, som fan!! coola brudar :D. tar vi en fika i stan snart?? har iofs jäävligt ont om pengar men snart börjar jag ju jobba *yay* å då jävlarrr :P då blir christins rika för jag ska tömma hela förrådet *moahahaha*!!
love you, det vet du!! pussokram

Maria

09 Jan 2008 06:58

Var det aerobics idag?? Tror jag hinner dåligt till cirkelträningen för vi ska på nåt skitmöte HALV TRE!! Vad är det för fel på att ta sånt efter frukosten när hjärnan fortfarande fungerar någorlunda...
Är du ledig idag eller??
Pusssss

Maria

09 Jan 2008 10:26

Nej alltså jag menade mötet på jobbet idag. Varför man ska ta det på eftermiddagen när man är trött.

Jag reder inte ut Step så antingen hinner jag till cirkelträningen annars blir det intervallträning på löpbandet så fort jag har hunnit ner där.

Är du ledig idag eller??
Pusssssskraaaaaam

Maria

09 Jan 2008 12:48

Haha nu såg jag att jag ahde samma fråga o även att du hade svarat! *totalt förvirrad*

Kommentera

Publiceras ej