To Do-list

1kommentarer

  • Träna (blir styrka & kondition)
  • In på arb.förmedlingen å hämta årsanmälan-blankett
  • Lämna böcker på bibblo
  • Handla
  • Tvätta
  • Städa undan lite
  • Laga middag

när jag gjort allt detta förtjänar jag att få ta de lugnt å läsa lite i min bok (stieg larsson-flickan som lekte med elden)

igår beställde jag ett rent vassleproteinpulver. med smak vanilj (har jag för mig..elelr va de choklad? =) ) från farmacia.cc
billgt var det! 109:- (+frakt 49:-) för 750 g. som ska räcka till ca 25 drinkar. jag kommer ju ta efter träningen, så se hur länge den varar.

ska dricka upp min shake nu. sen. in å börja dagen på gymmet! ciao!

ps:cat, jag vet får se när jag hinner testa receptet,är det starkt? hette ju "het". tycker inte om stark mat! :)

1 kommentarer

cat

07 Jan 2008 10:45

den där boken är jäkligt bra, jag hade jättesvårt att släppa den när jag väl kom in i den.. men du...ett tips är att du ska köpa sista boken med, ha den redå när du är klart med 2:an (luftslottet som sprängdes).. jäkligt bra.

Nä grytan är inte så het... jocke är heller inte ett fän av starkmat. Men den är jäkligt god =) Lycka till pusss

Kommentera

Publiceras ej