dagen efter alla fester

2kommentarer

mår faktiskt bra! hmm, något fel är det nog. kanske kommer bakfullheten sen... *hope not!* drack ju ändå lite igår om man säger så..  :) tequila rose,galliano,vin,drink... regnade med igår. så jääävla typiskt.
å bussen stannade inte där den skulle igår heller. blir så trött. när jag hoppade på bussen var det ju ironiskt nog samma chaffis som i fredags. så jag sa till han: hoppas du stannar på busshållsplatsen nu som du körde förbi igår natt, så vi fick gå i ösregnet. först låtsas han inte komma ihåg, men gav mig inte. slutade med att han blev sur som ättika och jag fick åka gratis :) inte mer än rätt! men likt väl stannar han ju inte där jag ska av,plinga ändå massa ggr... VA FAN LIXOM.
så det var ju bara å hojta till igen, å gå fram å skälla på han, å då säger han att jag måste komma fram till han. ehh va ?? du får väl för faaan lyssna på stoppsignalen!!.  suck å pust å stön.

var annars väldans trevligt igår. :) se om man kan slänga upp bilder... har ju inte någon sladd till min mobil, men kan säkert låna av maria lila :)

ciao alla sega å glada läsare!

2 kommentarer

Maria

20 Jul 2008 14:01

satans busschaufför!!

Lina

21 Jul 2008 18:19

vilken cpig bussig. han måste ju vatt efterbliven eller nått.

ja, båda våra djur ha så fina långa morrhår. det e därför de e xtra fina. rediga praktexemplar asså. folk som inte se det e ju konstiga.

Kommentera

Publiceras ej