Festa Lite Ikväll :)

2kommentarer

moi och några flickor till ska partaja lite :) alltid skoj å festa loss med endast tjejer!
(även fast vi kan vara krångliga å så...)
sitter här,alone, och äter lite makaroner å köttbullar. var inte ett dugg sugen på det, men man får väl äta lite innan man dricker till, annars blir det nog inte så bra i slutändan..

FAN i helvete. nu regnar det som bara den...jippie... trött jag blir... solen som sken så fint innan,men nej da...
är det sånthär skitväder tänker jag INTE sticka ner till killebom kan jag säga...no way!


2 kommentarer

Maria

05 Jul 2008 15:24

Väderstatus: Bromölla, inget regn, Hällevik, inget regn. Jag kan ringa Håkan sen när det börjar närma sig o kolla väderstatusen där :)

Maria

06 Jul 2008 11:40

Jag är BAAAAKISSSS idag! Hur är det med dig?

Kommentera

Publiceras ej