Igår:Guitarhero,Film och Slöhet

1kommentarer

hoppade väl upp ur sängen för sådär 20 minuter sen. vi låg och slöglodde på tvn en stund,kan man gott göra på söndagar tycker jag ;)
blev hungrig så jag hoppade upp, åt upp resten av min thaimat som jag beställt igår. var ju så mycket så man orkade inte allt.
sen på kvällen stack jag o maria hem hit och lira guitarhero III *L* ska lägga upp min score sen, klarade 100% på en låt!
maria klarade med sin låt, fan va vi rockar! :D
när man väl börjat spela är det svårt att sluta...

kollade på en film med igår, å här kommer en liten recention om ni vill läsa :

Dina,Mina Och Våra         Romantisk komedi

frank är en ensamstående amiral med 8 barn att ta hand om. på en klassåterträff möter han sin ungdomskärlek och friar impulsivt till henne,Helen.
bara det att hon har 10 barn, och så ska alla komma överens....
barnen gör allt för att sära på föräldrarna,men tillslut inser de kanske att de gått lite väl långt.

Filmen får~ CC+ : Lite väääääl smörig film alltså..

1 kommentarer

Lina

29 Jun 2008 23:31

Hej Honey!

du, när du glor i min blogg, sticker det där vita paritiet, där ja skrivet, utanför det grå-genomskinliga bakgrunds partiet?

för det gör det när ja tittar på sidan i ett "litet fönster", men inte när ja ha hela sidan över hel skärmen då e den som den ska...

fatta du nått av den bak vända beskrivningen förresten??

för om den e cp så vet ja inte hur ja ska fixa t det. ha snokat runt lite men det e bara min blogg jävel som gör så..

love ya!!

Kommentera

Publiceras ej