jobb 16.30

3kommentarer

men innan man ska jobba så ska man ju göra lite annat, och det är bla:

göra mig iordning (sitter i morgonrock än)

in på systemet,köpa dricka inför den kommande helgen

handla förnödenheter så man klarar sig i båten

upp till motiva hämta min lilla burk med lotter

laga mat

♥ försöka hinna plocka undan lite

♥ jobba till 21.15



blir lite att hitta på idag!

måste nog sätta igång nu, annars slutar det väl med att jag inte gör någonting, utan bara sitter kvar å surfar på nätet. NOT GOOD!

                                                             ciao senioritas/senioras! =)

3 kommentarer

Lovisa

18 Jun 2008 11:13

Ja, hehe.

Vad ska du göra idag? :)

Anna

18 Jun 2008 11:33

Jag är fast på jobbet till 17, sen blir det hem och fixa lite käk, iväg på spinning och sen fotboll! Bra dag!

Lovisa

18 Jun 2008 18:36

Det är aldrig för sent.. Bara man tar det lugnt när man stretchar och töjer lite varje dag, då är det aldrig försent. Bara man är varm så man inte sträcker sig och verkligen vill det och tar sin lilla tid varje dag.. Men jag stretchar inte alla dagar, bara när jag tränar och när jag orkar värma upp hemma osv själv :)

Jadu, den enda plan jag har för resten av dagen (kvällen) är att se fotbollsmatchen med Emil! :)

Kommentera

Publiceras ej