konstigt samtal från jobbet

1kommentarer



som ni alla vet är jag sjuk. fortfarande. it sucks, men vad ska man göra?
så ringer det från jobbet, jag svarar. är då han som har hand om sjukanmälningar mm å frågar om jag ska jobba imorgon. men som jag mår nu så nej, och det sa jag till han. sa att det skulle vara bra att känna efter lite, en 1h eller så, men då blir han sur, sa att man ska inte känna efter , o klart man ska jobba om man är dålig, bara till å "slänga i sig lite piller". visst gör du det svarar jag. jag tycker inte man ska jobba om man är dålig, kul å ha hand om kunder då. eller inte. men han resonerar ltie anorlunda. för att när jag säger att jag inte ska jobba säger han bara " det kunde jag väl räkna ut med rövhålet att du inte skulle". förlåt för att jag är sjuk da! visst, jag jobbar heldag imorgon, och han ska sätta in personal för det och det ska ju göras snarast möjligt, men måste man vara otrevlig/sur bara för att jag inte kan jobba??

anyways, ligger här på soffan och dör. nyser,hostar och har så ont i huvudet.
ingen aktivitet här inte...

puss alla friska!

1 kommentarer

Sussh

13 Jun 2008 16:45

Fy vilken sur typ - den sista sorten man vill prata med när man är krank.. Då vill man ha lite empati:)

Kommentera

Publiceras ej