Posh=Gnagare?

1kommentarer

ja enligt ett gammalt X är hon det- när det gäller att kyssas alltså.
bara det att hon var tillsammans med honom för typ 12 år sen,
kan man inte ändra sig,eller?

artikeln finns här
                                                                          POSH??
       

                                                                     (  Kapybaran från Sydamerika är världens största nu levande gnagare med en vikt på cirka 35-75 kilo. Men jättebävern var större. Kapybaran har som synes en omisskännligt marsvinslik profil. )

1 kommentarer

Maria

16 Jun 2008 22:03

okej dom ville att jag skulle käka piller men jag vägrade det haha har aldrig gillat piller,tar inte ens alvedon om det inte är fråga om liv eller död haha men det känns bättre nu men jag har ju fortfaranande mina skitdagar hehe

ja föräldrar är till för att jävlas haha



Godnatt!känner mej faktiskt lite smått död ikväll så jag ska knyta in nu!

Kommentera

Publiceras ej